Klacht DHL Express: status adres gesloten

hodan

Ik ben de hele ochtend aan het wachten op een pakketje dat vandaag op mijn verjaardag zou aankomen! Ik heb regelmatig via DHL tracknet bijgehouden waar mijn pakketje was. Hij zou vandaag bezorgd worden tussen 9:00 en 13:00 maar vervolgens zie ik om 12:30 bij tracknet staan dat het adres gesloten is (terwijl ik gewoon thuis ben!) en er is ook geen briefje in mijn brievenbus achtergelaten. Kortom jullie bezorger is niet aan mijn deur geweest.
Ik zie op Google heel veel klachten hierover en denk dat ik in de toekomst ook niet meer via jullie bedrijf wat ga laten bezorgen.

Zsm pakketje bezorgen!

DHL Express
    Beste Hodan,Wat vreemd dat de bezorger meldt dat er niemand thuis was terwijl u juist wel thuis was. Ik zie in ons systeem dat de bezorger wel een kaartje heeft gescand en geactiveerd. Maar die kaart heeft u dus niet ontvangen. Ik vrees dan dat de bezorger bij een verkeerd adres heeft gestaan.
    De zending gaat vandaag weer in levering tussen 1400 - 1800 uur. Vandaag wordt de rit gereden door een andere bezorger en vertrouw ik erop dat de bezorger nu wel bij het juiste adres zal aanbellen.
    Mocht er vandaag niemand aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen dan zal de bezorger een kaart achter laten waarmee u het eerstvolgende aflevermoment kunt aanpassen.
    Mijn excuses dat de bezorger u op uw verjaardag niet heeft kunnen verblijden met het pakket. Ik hoop uiteraard dat u alsnog een prettige verjaard heeft kunnen vieren en dat daarnaast het pakket vandaag afgeleverd kan worden. Met vriendelijke groet,
    Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?