Klacht DHL Express: Status pakket onbekend.

Marvin1234

Mijn telefoon is voor reparatie opgehaald door een derde partij. Zij hebben mijn telefoon via DHL teruggestuurd.
Deze verzending is vorige week maandag aangemeld. Momenteel heb ik mijn telefoon nog niet ontvangen . DHL kan mij niet duidelijk maken waar mijn zending zich bevindt. Er worden verschillende antwoorden gegeven door verschillende medewerkers. Dit werkt heel verwarrend.
Er moet via de afzender een onderzoek opgestart worden, dit is eind vorige week in gang gezet. Hiervan heb ik nog geen resultaat.
Ik krijg niet het gevoel dat er actie ondernomen wordt.

Duidelijkheid over status pakket en spoedige ontvangst.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Erg vervelend dat u het idee heeft dat er geen actie ondernomen wordt. Er loopt momenteel een onderzoek naar deze zending, helaas is er nog geen update maar zodra wij deze hebben informeren wij de afzender hierover en zal de afzender u informeren. Momenteel kan ik dan ook niet anders dan u te adviseren de uitslag van dit onderzoek af te wachten.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?