Klacht DHL Express: Status van het pakket al 10 dagen hetzelfde

Klachtnummer
# 297876
Gebruiker
DeMax
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste DHL

Hebben het pakje "JVGL106871174721098724" reeds kunnen bekijken? Ik heb het pakje namelijk 2 april nodig...

Alvast bedankt!

De oplossing

Zo spoedig mogelijk in postpunt!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. . Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

    Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Vivian
    DHL Parcel Webcare
    www.dhlparcel.nl
    088 – 345 4300

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen