Opgelost door DHL Express: te gek voor woorden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 337214
Gebruiker
monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
bezorger belt aan zet pakket naast de deur loop weg .en ik doe open loop hij een stuk veder ik zeg dit is niet normaal als antwoordt kreeg ik haha ik zei ik dient een klacht in je doe maar haha, ben echt boos nu en betreft ook nog een betaald pakket
De oplossing
personeel beter opleiden

De oplossing

personeel beter opleiden

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Deze bezorger bood u absoluut niet de service die u van ons mag verwachten. Ik heb uw klacht dan ook meteen doorgezet naar de leidinggevende van deze bezorger, zodat hij niet wegkomt met dit onacceptabele gedrag en zijn klantonvriendelijke houding.

    Mijn excuses voor deze bezorging.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
bezorger is duidelijk op het matje moeten komen. vandaag 11-12-2018 kwam hij pakje brengen heeft geen wordt gezegd gaf het aan en liep weg .keek wel wat boos maar dat gaat wel over .de boodschap is denk ik wel over gekomen bedankt
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen