Klacht DHL Express: Te hard rijden

sad Niet opgelost
Egel

bijna elke avond rijdt er een busje van dhl veel te hard, tussen 19.15 en 19.45, over de Holkerweg te Nijkerk. Huer liggen heel veel drempels maar ook daar rijdt hij zonder vaart te verminderen overheen. Gewoon heel erg gevaarlijk. Je mag hier 30 km per uur en hij rijdt minimaal het dubbele.

rustig rijden of gebruik de rondweg

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Verkeersveiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u voor mij het kenteken van dit busje, zodat ik kan nagaan welke koerier dit is en uw klacht kan doorzetten naar zijn leidinggevende?

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

Harald
    Webcare DHL Parcel
    Egel
    Kenteken heb ik niet, ik zal erop letten volgende keer. Volgens mij hebben jullie voertuigen een track en trace systeem dus als het een auto is die in Nijkerk rijdt zullen er een aantal overblijven waar het betrekking op heeft en is het voor jullie redelijk eenvoudig om de auto te traceren, snelheid te controleren op de holkerweg. Dit vooral met het oog op de veiligheid.

Mvg,

Egbert Westra

Egel
geen reactie gehad, alleen de vraag om het kenteken. Aangezien de auto's zijn uitgerust met een track and trace systeem kunnen ze zien hoe laat iemand waar rijdt. Dus als ze wat willen doen aan de rijstijl dan kunnen ze daar zelf wat meer moeite voor doen. Probleem komt straks als er een ongeluk gebeurd op de Holkerweg.

Ook een klacht indienen over DHL Express?