Klacht DHL Express: Te hard rijden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 445025
Gebruiker
Egel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bijna elke avond rijdt er een busje van dhl veel te hard, tussen 19.15 en 19.45, over de Holkerweg te Nijkerk. Huer liggen heel veel drempels maar ook daar rijdt hij zonder vaart te verminderen overheen. Gewoon heel erg gevaarlijk. Je mag hier 30 km per uur en hij rijdt minimaal het dubbele.

De oplossing

rustig rijden of gebruik de rondweg

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Verkeersveiligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u voor mij het kenteken van dit busje, zodat ik kan nagaan welke koerier dit is en uw klacht kan doorzetten naar zijn leidinggevende?

    Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Egel
    Datum
    Kenteken heb ik niet, ik zal erop letten volgende keer. Volgens mij hebben jullie voertuigen een track en trace systeem dus als het een auto is die in Nijkerk rijdt zullen er een aantal overblijven waar het betrekking op heeft en is het voor jullie redelijk eenvoudig om de auto te traceren, snelheid te controleren op de holkerweg. Dit vooral met het oog op de veiligheid.

    Mvg,

    Egbert Westra

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Egel
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie gehad, alleen de vraag om het kenteken. Aangezien de auto's zijn uitgerust met een track and trace systeem kunnen ze zien hoe laat iemand waar rijdt. Dus als ze wat willen doen aan de rijstijl dan kunnen ze daar zelf wat meer moeite voor doen. Probleem komt straks als er een ongeluk gebeurd op de Holkerweg.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen