Klacht DHL Express: Te hoge administratie kosten.

B.W.

Te hoge administratie kosten.

Ik heb een pakketje gekocht en laten bezorgen via DHL. Het bedrag van de invoerkosten was €18,90. Tot mijn grote schik zag ik dat DHL hier nog eens een bedrag van €17,55 bijgeteld had voor de administratie kosten. Bij het Dhl express punt vertelde ze mij dat dit kwam omdat jullie het bedrag van €18,90 invoerkosten voorgeschoten hadden. Op het moment dat deze invoerkosten bekend zijn ben ik bereid deze meteen aan jullie te betalen. Ik vind het zonde van mijn geld en van jullie goede naam dat het bedrag van de administratie kosten zo hoog moeten zijn en ik ben het hier dan ook niet mee eens. Ik zou graag het bedrag van de extra gemaakte administratiekosten terug ontvangen en ik hoop dat jullie mij hierin tegenmoet kunnen komen. Ik kijk uit naar jullie reactie.

Kostenvermindering & terugbetaling

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?