Klacht DHL Express: Te hoge invoer kosten DHL

Klachtnummer
# 117321
Gebruiker
Sam
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Naar aanleiding van een te hoge rekening invoerkosten stuur ik deze klacht.
Ik heb iets besteld voor 47 euro bij aliexpress. Tot mijn verbazing zie ik dat ik 37 euro aan invoerkosten moet betalen voordat ik mijn bestelde product krijg. Het bedrag is veel te hoog voor wat ik besteld heb.
Graag een oplossing hiervoor.

Vriendelijke groet,

S. Ziani

Gewenste oplossing

Ik hoop dat de kosten verlaagd kunnen worden, want het bedrag wat ik moet betalen vind ik veel te hoog.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Sam,

    Wij vinden het zeer vervelend om te lezen dat u het gevoel heeft dat de aanslag te hoog is. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met DHL Global Payment Portal via 088 100 4242.

    Deze afdeling kan u voorzien van een berekening en kan u eventueel een 'verklaring van geen bezwaar' toesturen waarmee u bezwaar kunt maken tegen het bedrag dat u moet betalen.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen