Klacht DHL Express: Te laat

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 261967
Gebruiker
Roos1995
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou vandaag ( zaterdag 13 mei )
Tussen 9 en 13 uur mijn pakketje krijgen .
Ik hele tijd thuis , zijn ze er na 14 uur waren ze er nog niet. Erg vervelend! !

De oplossing

Op zn minste een excuus, ik heb alleen maar slechte ervaringen met dhl !

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat u de hele ochtend hebt gewacht en geen DHL chauffeur heeft gezien, volgens onze gegevens is uw zending afgelopen zaterdag omstreeks half 3 uiteindelijk alsnog bezorgd. Mijn excuses dat uw pakket deze vertraging heeft opgelopen. De aangegeven tijdvakken zijn indicaties maar ik begrijp dat het vervelend is voor u als er vanaf geweken wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Tom
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roos1995
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen