Klacht DHL Express: Te snelle conclusie dat je niet thuis bent.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 360307
Gebruiker
handige henkie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze pakketten zijn meegenomen naar een DHL service punt omdat we niet thuis zouden zijn. We waren wel degelijk thuis met meerdere personen. Er wordt snel geconcludeerd dat men niet thuis is, en er wordt ook bijna niet gewacht. Wordt weinig moeite gedaan om te kijken of je thuis bent of niet

De oplossing

Het pakket opnieuw aanbieden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    U geeft aan dat de chauffeur niet heeft gewacht tot u in de gelegenheid was om het pakket aan te nemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik zal hiervan melding maken bij het depot.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
handige henkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
ophalen bij servicepunt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen