Klacht DHL Express: Ten onrechte gescand als "verhuisd of onbekend" bij niet thuis.

Dinah

Vandaag zie ik bij de track&trace ineens staan " ontvanger onbekend of verhuisd". Nou wij zijn niet verhuisd hoor. Het adres is correct en wij hebben altijd dezelfde bezorger van DHL die echt wel weet dat ons adres klopt. Misschien waren we net niet thuis, neem dan even de moeite een niet thuis kaartje door de bus te doen. Gebeurt amders wel, alleen net nu een verjaardagscadeau op tijd moest zijn niet. Ik zie dat ik bepaald niet de eerste ben met deze klacht. Heb een mail naar de afzemder gedaan en hoop dat dit correct opgelost wordt. Maar dan ook vanuit DHL.

Bijniet thuis gewoon een afhaalbericht of niet thuis kaartje. En niet als onbekend scannen .
Tja prima dat bezorger hier op aangesproken wordt. Echter de verzender heeft afgelopen donderdag een nieuwe zending gedaan via DHL. Die zou afgelopenvrijdag bezorgd moeten worden. Maar nu is het maandag en we bebben nog niet eens een track&trace code. Het bedrijf heeft echt al donderdag via DHL verstuurd en pakket zou allang onderweg moeten zijn. Maar nee. Zelfs nog niet eens een track&trace code gehad. Hoe zit dit nu??

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u deze melding kreeg, terwijl uw adres wel klopt. Ik kijk dit graag voor u na.
    Heeft u voor mij uw zendingsnummer en uw volledige adres?

Alvast bedankt!

DHL Express
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over DHL Express?