Klacht DHL Express: Terugbetaling van douane kosten.

Erik Kluft

Vorig jaar heb ik een bezwaar ingediend bij de douane van het invoeren van een televisie vanuit Australie. De case manager van de douane heeft aangegeven de brief met toekenning te sturen naar DHL. Op 05-12-12 begon ik het vreemd te vinden dat ik nog altijd niets had vernomen van DHL. Zodanig ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon die mij vertelde dat als ik een kopie van de toekenning zou kunnen sturen in combinatie met mijn bankgegevens dat het ongeveer 10 dagen zou duren. Op 16-12-12 ontvang ik een email met een verzoek om weer dezelfde gegevens op te sturen. Sinds die tijd heb ik nog 1 poging gedaan de instantie te bereiken maar kom niet verder. Ik heb enkele dagen geleden weer een mail gestuurd, maar nog altijd geen antwoord. We hebben het ook niet over een klein bedrag, het gaat om ongeveer 600 euro. DHL neem a.u.b je verantwoordelijkheid en handel dit aub af. 9478537891 / Aangifte nummer 0032.34.518/ 02 13 00098803 email was van P. de Vries

Ik wil dat DHL nu in aktie komt, ik ben geduldig geweest ik ben beleefd geweest maar ik vind de gebrek aan communicatie zeer kwalijk. Ook dat ze mij heel lang laten wachten op een simpele storting te doen vind ik onprofessioneel.

DHL Express
    Geachte heer Kluft,Wij vinden het zeer vervelend dat u geen reactie van ons heeft ontvangen. Wij bieden hier ook onze excuses voor aan. Wij zouden dit heel graag voor u nakijken. Wij hebben hier wel het traceernummer van uw zending nodig. Zou u misschien het traceernummer van uw zending kunnen doorgeven?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Erik Kluft
    Zending nummer: 9478537891 / Aangifte nummer 0032.34.518/ 02 13 00098803. Deze gegevens stonden overigens in mijn eerste reactie.
    DHL Express
    Geachte heer Kluft,Heel erg bedankt voor uw reactie.Het traceernummer wordt niet herkend. Zou u misschien kunnen aangeven rond welke datum u de zending heeft ontvangen?Graag horen wij van u.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Erik Kluft
    Dit is een case dat al loopt sinds 2012.. De bezwaar heeft lang geduurd om toegekend te worden ivm prive omstandigheden in 2013. Als ik jullie kan voorzien van een bijlage heb ik nog de originele papieren.. Datum: Maart 2012 - Zending: 9478537891 Dit nr stond ook op de bon: 7906437604 - Dossier 6747371. Ik heb alle bijlages bewaard en dit zijn alle nummers die de case betreffen.
    DHL Express
    Geachte heer Kluft,Heel erg bedankt voor uw reactie.Onze excuses dat wij u om extra informatie hebben gevraagd. Wij hadden in ons systeem gezocht naar een zending in 2013. Wij konden hierdoor uw zending niet vinden.Wij zullen direct contact opnemen met onze financiële afdeling en vragen om ons een reactie te geven. Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    DHL Express
    Geachte heer Kluft,Heel erg bedankt voor uw geduld.Wij hebben inmiddels een reactie gehad dat de refund in orde wordt gemaakt. Wij hebben gevraagd om ons een indicatie te geven wanneer u het bedrag op uw rekening kan verwachten. Momenteel wachten wij nog een reactie.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Erik Kluft
    Bedankt voor de inzet tot zover, ik wacht met spanning af op een tijd indicatie.
    Erik Kluft
    Zijn er nog updates over de situatie ?
    DHL Express
    Geachte heer Kluft,Heel erg bedankt voor uw geduld.WIj hebben doorgekregen dat het bedrag aanstaande maandag zal worden overgemaakt.Met vriendelijke groeten,DHL Express