Opgelost door DHL Express: terwijl ik thuis was gewoon niet aanbellen en briefje achter laten: niet thuis.

sad Opgelost
working at home

Ik was gewoon in de keuken terwijl ze blijkbaar langs zijn geweest want er lag een briefje in dat ik niet thuis was. Maar dat was ik dus wel. Wat ik er vervelend van vind is dat er medicijnen in zaten voor verlichting naklachten van covid en nu moet diegene een dag langer wachten omdat er niet gewoon even aangebeld kan worden. Dit gebeurt echt te vaak!

liefst dat mijn pakket nu wordt bezorgd! Maar goed ik zal moeten accepteren dat ik pas mrg kan ophalen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat uw pakket niet geleverd is terwijl u wel aanwezig was. Zou het misschien kunnen dat de bel het niet goed gedaan heeft? Omdat u aangeeft dat de bezorger wel een briefje achtergelaten heeft. U geeft ook aan dat dit vaker voorvalt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u misschien een ander zendingsnummer als voorbeeld waarbij dit ook is voorgevallen? Dan kan ik inzien of het hier om dezelfde bezorger gaat voor het doorzetten van een klacht. Ik wacht uw reactie af.

Claudine
    DHL Parcel E-care
    DHL Express
    Goedemorgen mevrouw van Elzakker,

Bedankt voor uw bericht.

Mocht het onverhoopt weer voorkomen meld dit dan even bij ons onder vermelding van de trackingnummers. Dan pakken wij dit verder voor u op.

Alvast een fijn weekend gewenst.

Charlotte
    DHL parcel e-care

working at home
nvt

Ook een klacht indienen over DHL Express?