Klacht DHL Express: Tijdelijke overmacht

Snieuwenhuis

Mijn pakket zou vandaag bezorg worden tussen 18:00 en 21:00 na lang wachten is die er nog niet en staat er nu aangegeven tijdelijke overmacht dit is al vaker gebeurt met pakketten bij mij persoonlijk en zo te lezen waren er heel veel klachten hier over bij dhl aangezien er zo veel klachten er over zijn en het blijft gebeuren vraag ik me af of dhl hier voor wel naar een oplossing zoekt helaas zou ik hier door nooit meer dhl gebruiken om te bezorgen helaas word hier altijd geen oplossing naar gezocht tevens verwacht ik mijn pakket alsnog vanavond nog en anders morgen meerdere mensen hebben hier schoon genoeg van

Zoeken naar een oplossing zodat dit niet meer gebeurt

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens kon de zending gisteren helaas wegens onvoorziene omstandigheden niet bij u worden aangeboden. Er staat voor vandaag een nieuwe bezorgpoging ingepland tussen 18:00 en 21:00 uur. Mocht dit niet voor u uitkomen, dan kunt u de bezorgpoging van morgen eventueel aanpassen met de traceercode via onze website.

Ellen
    Webcare Team DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?