Klacht DHL Express: Tijdelijke overmacht in aflevermogelijkheden

sad Niet opgelost
ikwachtnogopmijnpakket

Maandag zou er via avondaflevering (extra kosten) een pakket worden bezorgd. Dit is niet gebeurd door 'tijdelijke overmacht' (wat is dat?). Nieuwe leverdatum dinsdagavond. Dit is echter weer niet gebeurd. Ik wacht nog op het excuus en een nieuw tijdschema.

Graag wil ik een betere uitleg en een correcte levertijd (op afspraak), plus compensatie van de extra bezorgkosten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Deze zending had inderdaad gisteren of eergisteren zelfs al bij u aangeboden moeten worden. Ik heb dit ook voor u bij het depot gemeld dat dit niet de gang van zaken is. Er is twee avonden op rij overmacht gemeld, dat is erg ongebruikelijk. Hierdoor vraag ik mij af of er niet meer aan de hand is. Mijn advies is dit nogmaals bij de verzender te melden zodat zij hier bij ons een compleet onderzoek voor opstarten en het pakket dan alsnog z.s.m. bij u wordt geleverd. Uiteraard kan de verzender indien DHL de onderlinge afspraken met hun niet nakomen de extra kosten voor een avondlevering bij ons terugvorderen.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

Hartelijke groet,

Tom
    Webcare DHL Parcel

ikwachtnogopmijnpakket

Ook een klacht indienen over DHL Express?