Klacht DHL Express: Tijdelijke overmacht

Raziye Aydin

Vandaag zou mijn pakket bezorgd worden maar heb niets ontvangen heb de heledag thuis zitten wachten op de bezorger ik kan hier zo pissig om worden endan denk je dat alles sneller gaat met de dhl mooi niet ik zie pakket in overmacht staan waar ik helemaal niets van snap???

Ik wil graag mijn pakket zo snel mogelijk ontvangen zo niet wil ik dat dit vergoed word door het bezorg bedrijf de winkel levert iets bij jullie zodat dit op tijd word bezorg en niet mensen valse hoop geven en de heledag thuis laten wachten voor niets

DHL Express
    Beste heer/mevrouw Aydin,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat vervelend om te vernemen dat de bezorging van uw pakket helaas vertraging heeft opgelopen. Volgens mijn gegevens heeft er afgelopen zaterdag door overmacht geen bezorgpoging bij u kunnen plaatsvinden. Dit houdt in dat de bezorging door onvoorziene omstandigheden is verschoven naar de volgende werkdag. Uw pakket zal dan ook vandaag bij u worden aangeboden, tussen 18.00 en 21.00 uur. Mijn excuses voor de ontstane vertraging.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
    DHL Parcel (Netherlands) B.V.
    Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?