Klacht DHL Express: Tot 3 x toe pakketten niet geleverd met mededeling: 'bezorging verhinderd'

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 456915
Gebruiker
G.E. Massolt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 3 x toe pakketten niet geleverd met mededeling: 'bezorging verhinderd' Bestellingen bij 3 verschillende webshops binnen 3 weken.
DHL geeft per mail aan wanneer ze komen, ik ben gewoon thuis en wacht, alle 3 de keren GEEN bezorger gezien.
Pakketten worden gewoon weer teruggestuurd!
Bericht op de track-and-trace: bezorging verhinderd HOEZO?????

De oplossing

Mijn pakketten afleveren op de door hun zelf aangegeven dag en tijd!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik ben bang dat van 2 van de zendingen waar u het over heeft de zendingsnummers weggevallen zijn, maar voor het HEMA pakket geldt dat het niet geleverd kon worden met als reden "Slagboom geen receptie". Mijn aanname is dat dit over een (vakantie)park gaat.

    Op zo'n park hoeven onze bezorgers niet te leveren. Doorgaans leveren we bij de receptie, maar als daar niemand is om het aan te nemen dan zal zo'n zending automatisch geweigerd worden en retour gaan. Mijn advies is om zoveel mogelijk gebruik te maken van servicepunten voor dit soort leveringen.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.E. Massolt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voorgestelde oplossing : afhalen op afhaalpunt, want de bezorger bezorgt niet op een vakantiepark, maar geeft het af bij de receptie. Maar er is hier geen receptie, want alle bewoners wonen hier permanent en dit is hun postadres. Post.NL weet dit en bezorgt gewoon aan de deur. Ik kan bovendien haast niet lopen en het is voor mij geen optie naar een afhaalpunt te gaan. Vorig jaar werd bij mij trouwens wel gewoon aan huis bezorgd door DHL.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen