Klacht DHL Express: Tot 3 x toe pakketten niet geleverd met mededeling: 'bezorging verhinderd'

sad Niet opgelost
G.E. Massolt

Tot 3 x toe pakketten niet geleverd met mededeling: 'bezorging verhinderd' Bestellingen bij 3 verschillende webshops binnen 3 weken.
DHL geeft per mail aan wanneer ze komen, ik ben gewoon thuis en wacht, alle 3 de keren GEEN bezorger gezien.
Pakketten worden gewoon weer teruggestuurd!
Bericht op de track-and-trace: bezorging verhinderd HOEZO?????

Mijn pakketten afleveren op de door hun zelf aangegeven dag en tijd!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik ben bang dat van 2 van de zendingen waar u het over heeft de zendingsnummers weggevallen zijn, maar voor het HEMA pakket geldt dat het niet geleverd kon worden met als reden "Slagboom geen receptie". Mijn aanname is dat dit over een (vakantie)park gaat.

Op zo'n park hoeven onze bezorgers niet te leveren. Doorgaans leveren we bij de receptie, maar als daar niemand is om het aan te nemen dan zal zo'n zending automatisch geweigerd worden en retour gaan. Mijn advies is om zoveel mogelijk gebruik te maken van servicepunten voor dit soort leveringen.

Dion
    DHL Parcel Webcare

G.E. Massolt
Voorgestelde oplossing : afhalen op afhaalpunt, want de bezorger bezorgt niet op een vakantiepark, maar geeft het af bij de receptie. Maar er is hier geen receptie, want alle bewoners wonen hier permanent en dit is hun postadres. Post.NL weet dit en bezorgt gewoon aan de deur. Ik kan bovendien haast niet lopen en het is voor mij geen optie naar een afhaalpunt te gaan. Vorig jaar werd bij mij trouwens wel gewoon aan huis bezorgd door DHL.

Ook een klacht indienen over DHL Express?