Klacht DHL Express: Tot twee keer toe zou DHL het pakketje sturen maar heeft dit niet gedaanpakket alsnog laten bezorgen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 604764
Gebruiker
Marco Berendsen
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Maandag 27-6 zou er een pakket bezorgd worden door DHL voor 22:45. Speciaal voor thuis gebleven. Klacht ingediend bij DHL. Kreeg een bijdehand berichtje terug, en dat ze niet wisten hoe dar kwam, maar zou volgende dag geleverd worden. Weer thuis gebleven en wederom geen bezorging. Wel een bericht ontvangen dat het bezorgd was. Dit is dus niet zo. Wat een waardeloos en onprofessionele gang van zaken bij DHL!

Gewenste oplossing

Alsnog het pakket laten bezorgen en een financiële vergoeding. Mijn tijd is namelijk ook geld.
Geboden oplossing
Nog steeds niets ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat het mis is gegaan met uw zending. Ik begrijp uit uw bericht dat u de zending nog niet heeft ontvangen, ondanks de 'geleverd' status? Dat is vervelend!

    Ik zie soms dat een pakket eerder afgescand wordt dan dat het bezorgd wordt. Het kan zijn dat de 'geleverd' scan nu een foutje is geweest en dat de bezorger nog langskomt vandaag. Ik wil u vragen dit heel even af te wachten.

    Mocht de bezorger onverhoopt niet toch vandaag langskomen dan starten we graag een onderzoek voor u op. Laat u het ons weten? Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Selena
    DHL Parcel E-Care
  2. Auteur
    Marco Berendsen
    Datum
    Steeds niet bezorgd. SCHANDALIG bedrijf. Ik ben er speciaal voor thuis gebleven. Nooit geen zaken meer mee doen
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Heeft u ondertussen het pakket in ontvangst kunnen nemen of kunnen wij een onderzoek opstarten voor dit pakket? Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    E-care Customer Service
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat dit mis is gegaan. Heeft u ondertussen het pakket in ontvangst kunnen nemen of kunnen wij een onderzoek opstarten voor dit pakket? Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa
    E-care Customer Service

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen