Klacht DHL Express: Totaal geen stijl los het maar op

Klachtnummer
# 503230
Gebruiker
Hoi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben het helemaal zat met jullie probeer 1020 keer te bellen maar jullie zijn gewoon niet te pakken ! Omdat de bestel nummer niks klopt wat je moet invoeren

Het zit zo dat ik 2 pakken heb besteld van bijna 300 euro bij elkaar woon op 1 Hoog in een 3 hoogportiek, en leg in de brievenbus een papiertje dat mijn pakket op het balkon is neer gepleurt allemaal leuk en aardig maar die is natuurlijk gejat !!!!! Dus hoe gaan jullie dit oplossen !!!!! Bezorgcode is 7AR4986RM

De oplossing

Het op gaat lossen zodat ik gewoon me trainingspakken krijg en niet dubbel hoef te betalen en als geen nieuwe krijg zorg jullie er maar voor dat me geld terug krijg

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat ontzettend vervelend dat er zo met uw pakket is omgegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Pakketten mogen niet onbeheerd achter worden gelaten dus ik zorg er graag voor dat de chauffeur hierop wordt aangesproken. Ook kijk ik graag wat ik verder voor u kan betekenen. Op de bezorgcode kan ik helaas niets vinden. Zou u het zendingsnummer/track en trace code van de zending willen sturen? Dan kijk ik even met u mee.

    Ik hoor graag van u.


    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen