Klacht DHL Express: Totaal geen stijl los het maar op

Hoi

Ik ben het helemaal zat met jullie probeer 1020 keer te bellen maar jullie zijn gewoon niet te pakken ! Omdat de bestel nummer niks klopt wat je moet invoeren

Het zit zo dat ik 2 pakken heb besteld van bijna 300 euro bij elkaar woon op 1 Hoog in een 3 hoogportiek, en leg in de brievenbus een papiertje dat mijn pakket op het balkon is neer gepleurt allemaal leuk en aardig maar die is natuurlijk gejat !!!!! Dus hoe gaan jullie dit oplossen !!!!! Bezorgcode is 7AR4986RM

Het op gaat lossen zodat ik gewoon me trainingspakken krijg en niet dubbel hoef te betalen en als geen nieuwe krijg zorg jullie er maar voor dat me geld terug krijg

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat er zo met uw pakket is omgegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Pakketten mogen niet onbeheerd achter worden gelaten dus ik zorg er graag voor dat de chauffeur hierop wordt aangesproken. Ook kijk ik graag wat ik verder voor u kan betekenen. Op de bezorgcode kan ik helaas niets vinden. Zou u het zendingsnummer/track en trace code van de zending willen sturen? Dan kijk ik even met u mee.

Ik hoor graag van u.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?