Klacht DHL Express: Totale vrijstaat blijkbaar bij dhl

pinokkio

Dinsdag avond zou om 17.25 een pakje afgeleverd zijn bij mij, echter niet dus,ik was gewoon thuis,sterker nog had ik gevraagd om een avond zending, woensdag neem ik kontact op via de chat, de medewerker beaamt dat er niet geleverd is,en moest nog 1 dag wachten voordat ze een onderzoek zou instellen..vandaag weer kontact gehad met dhl..nee ze mochten geen onderzoek instellen van het bedrijf..???Raar pakje zou afgeleverd zijn..dus dhl liegt!!ten 2e welk belang zou de winkel hebben om geen onderzoek te laten starten?? Bij dhl kan men blijkbaar rauwzen een vrijstaat van gekke henkie's

Het pakje alsnog bezorgen of de schade vergoeden

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik neem aan dat uw vraag gaat over de meest recente zending op uw adres. Als voor die zending een onderzoek nodig is dan kunt u inderdaad het beste contact opnemen met de verzender van uw pakket, waar u klant bent. Die kan dit onderzoek dan verder voor u opstarten.

Als er bij DHL fouten gemaakt zijn dan zal dat natuurlijk verder met de betrokken bezorgers opgepakt worden. Dat proces dient dan echter wel op de juiste manier opgestart te worden, via uw verzender.

Dion
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?