Klacht DHL Express: Traceernr is zogenaamd onbekend

LJ

Traceernummer werkt niet, tig keer de klantenservice gebeld, elke medewerker zegt iets anders!

Het pakket is gister afgegeven bij Spar Tilburg en moet naar Etos Pijl Velp.

Waar kan ik dit pakket volgen?

Mij laten weten waar mijn pakket is en wat het juiste traceernummer is

DHL Express

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Oh dat is lastig inderdaad. Bent u zelf de verzender of de ontvanger van dit pakket? Als ontvanger kunt u namelijk het beste contact opnemen met de verzender van het pakket hierover. Mocht u de verzender zijn dan hoor ik het ook graag van u.

Ik hoor het graag van u.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    LJ
    Dank voor de reactie. Ik ben de ontvanger en heb al contact opgenomen met de verzender. Zowel zij als ik hebben al meerdere malen contact opgenomen met dhl. Ook zij krijgt steeds een ander verhaal van dhl te horen. Er is inmiddels een case aangemaakt. Vraag blijft: Ik wil graag weten wat het juiste traceernummer is en wanneer mijn pakket aankomt.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht

Helaas heb ik het juiste nummer ook niet voor u. U zal dit echt verder met de afzender op moeten pakken en de afzender eventueel met ons.

Judith
    DHL Parcel Webcare

LJ
Ze zijn mijn pakket zogenaamd kwijtgeraakt! Hij is gewoon gestolen, er zat een dure tas in. Vanaf het moment dat de verzender het pakket had ingeleverd bij het dhl punt klopte het al niet, want ze kreeg een verzendbewijs met track and tracecode, van dhl, maar die was onbekend bij dhl. Mijn pakket is niet gevonden! Schandalig. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken en aangifte doen van diefstal. BELACHELIJK. Wat een bullshit dat mijn pakket zoek is. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Het moet ergens zijn, zo niet dan is er sprake van oplichting en diefstal. Oplossing: VIND MIJN PAKKET. Alle gegevens staan erop geschreven!!!!!

Ook een klacht indienen over DHL Express?