Opgelost door DHL Express: Track&Trace misleidend, pakketje te laat en niet bezorgd.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 339153
Gebruiker
DatIsPechPakketjeWeg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het pakketje wat normaliter tussen 7 en 10 werkdagen bezorgd zal worden, is niks van gekomen. Ik wacht al echter iets van 13+ dagen. Tweemaal was er vandaag een "attempted delivery" op tijden waarvan ik thuis was. Hierbij kreeg ik geen brief of ander bewijs dat DHL is langsgeweest met mijn pakketje. Ook is het echter alleen mogelijk om hen te contacteren via telefoon.

De oplossing

De beste oplossing beschikbaar; het pakketje deze werkweek ontvangen en duidelijkere Track and Trace.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    DatIsPechPakketjeWeg
    Datum
    Update: Mijn pakketje is aangekomen, maar niet bij mij.
  2. Auteur
    DatIsPechPakketjeWeg
    Datum
    Blijkbaar is het pakketje door PostNL behandeld nadat DHL het bij hen heeft geleverd. Echter is dit niet gecommuniceerd of iets. Pas na een tweet antwoord gekregen dat dit het geval was, in plaats van een privébericht op Twitter is er een tweet gekomen met daarin mijn persoonlijke gegevens! Schandalig, DHL!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DatIsPechPakketjeWeg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen