Opgelost door DHL Express: Track&Trace misleidend, pakketje te laat en niet bezorgd.

angry Opgelost
DatIsPechPakketjeWeg

Het pakketje wat normaliter tussen 7 en 10 werkdagen bezorgd zal worden, is niks van gekomen. Ik wacht al echter iets van 13+ dagen. Tweemaal was er vandaag een "attempted delivery" op tijden waarvan ik thuis was. Hierbij kreeg ik geen brief of ander bewijs dat DHL is langsgeweest met mijn pakketje. Ook is het echter alleen mogelijk om hen te contacteren via telefoon.

De beste oplossing beschikbaar; het pakketje deze werkweek ontvangen en duidelijkere Track and Trace.

Bijlagen

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

DatIsPechPakketjeWeg
    Update: Mijn pakketje is aangekomen, maar niet bij mij.
    DatIsPechPakketjeWeg
    Blijkbaar is het pakketje door PostNL behandeld nadat DHL het bij hen heeft geleverd. Echter is dit niet gecommuniceerd of iets. Pas na een tweet antwoord gekregen dat dit het geval was, in plaats van een privébericht op Twitter is er een tweet gekomen met daarin mijn persoonlijke gegevens! Schandalig, DHL!

DatIsPechPakketjeWeg

Ook een klacht indienen over DHL Express?