Klacht DHL Express: track en trace niet bijgehouden

Klachtnummer
# 321214
Gebruiker
malzwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

track en trace niet ingevuld. bleef staan op aangemeld. verlof genomen. de hele tijd track en trace op mijn pc gevolgd. omdat het op aangemeld stond even de hond uitgelaten 10 min. Kom thuis en DHL was geweest.

De oplossing

3SANSR0494749

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Helstone,

    Het betreffende pakket is gisteren pas aangeboden bij ons en moest eerst nog gesorteerd worden. Vandaar dat er ook nog geen bezorgmoment te zien was op de track & trace.

    Vandaag tussen 11:00 uur en 15:00 uur gaan wij het pakket bij voor het eerst bij u aanbieden. Indien u niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de bus met het volgende bezorgmoment en de mogelijkheid het pakket om te leiden naar een DHL ServicePoint.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen