Klacht DHL Express: Track en Trace zegt ontvangen, maar heb mijn pakketje niet ontvangen

Klachtnummer
# 316483
Gebruiker
jhmasterdam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zusje haar pakketje is met track en trace nummer AUWSP0084362 vanuit Sidney door DHL eCommerce Asia verzonden naar Nederland. Op de track en trace pagina staat dat mijn pakket is afgeleverd maar deze is helemaal niet afgeleverd.

Om precies te zijn staat er dat er geleverd is naar NLAMSA, Netherlands, terwijl het pakketje dus gewoon naar mijn woonadres verzonden had moeten worden (voor mijn adres graag persoonlijk benaderen). Mijn vraag is waar is mijn pakket, wordt het nog thuisbezorgd of kan ik het ergens komen ophalen? Of zijn jullie het soms kwijt? Het is vanaf Sydney in de handen van DHL geweest.

Telefonische klantenservice van zowel Parcel als Express ben ik 0,0 mee opgeschoten.

De oplossing

Mijn pakketje ontvangen of ergens op kunnen halen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wij van DHL Parcel hebben deze zending niet in ons systeem, als ik zie hoe het zendingsverloop volgens u omschreven wordt dan ga ik ervan uit dat deze met DHL Express verzonden wordt. Als het hier niet duidelijker mee wordt, dan zal er contact moeten worden opgenomen bij de verzender of het land van verzending voor meer informatie aan de hand van dit nummer.

    Met vriendelijke groet,

    Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen