Klacht DHL Express: twee keer btw betaald op zelfde product

Klachtnummer
# 130979
Gebruiker
Mourabet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb interface besteld in china ,toen heb ik een sms dat ik moest btw betalen ,heb ik gedaan maar ik heb de product nooit ontvangen ,graag de btw wat ik betaald terug

De oplossing

dus een bedrag moet terug

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Mourabet,

    Wat ontzettend jammer dat u uw product nooit heeft ontvangen en dat u hier wel BTW voor heeft betaald. Wij begrijpen heel goed dat u dit bedrag terug wilt ontvangen.

    Er is een dossier opgestart om ervoor te zorgen dat het geld wordt overgemaakt. Het dossiernummer is 313321032. Een medewerker zal voor 10:10 uur telefonisch contact met u opnemen om door te geven hoe dit kan worden opgelost.

    De medewerker zal sowieso contact opnemen met onze financiële afdeling om door te geven dat u uw zending nooit heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen