Klacht DHL Express: Twee keer een boek niet ontvangen

Klachtnummer
# 576863
Gebruiker
Joke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2x een boek niet ontvangen en beiden keren DHL

De oplossing

Graag een vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u nog twee pakketjes mist. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Ik zie dat u ons maar 1 zendingsnummer heeft gestuurd. Heeft u voor mij ook nog het 2de zendingsnummer? Dan kijk ik de 2de zending graag ook nog voor u na.

    Ik heb de 1ste zending bekeken en ik zie dat de verzender contact met ons heeft gehad over deze zending. Op dit moment loopt er dus een onderzoek naar het pakket. We sturen de verzender gelijk een mailtje als er meer duidelijkheid is. Ik raad u daarom aan om in contact te blijven met de verzender voor meer informatie over het onderzoek. Ik hoop dat dit via die weg snel wordt opgelost.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen