Klacht DHL Express: twee keer thuis zonder dat het pakket is bezorgd....

Klachtnummer
# 454846
Gebruiker
Marissa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou afgelopen zaterdag mijn pakket ontvangen. De hele dag thuis geweest, niemand gezien. Er lag wel een briefje in de brievenbus dat er op een later moment werd bezorgd. Ik heb een nieuwe bezorgoptie gekozen. Vandaag tussen 14.00 - 18.00 uur. Als mijn postcode invoer en de bezorgcode staat er; aangekomen op de cityhub in jou regio. Er staat dat verwachte bezorgdata Dinsdag 16 juni 14.00 - 18.00 uur ?
Ik mag hopen dat ik niet weer de hele dag voor niets aan het wachten ben thuis??

De oplossing

Ik wil weten of mijn pakket vandaag bezorgd gaat worden of wanneer anders. Het was een cadeau. Deze is inmiddels te laat.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb voor u gekeken en zie dat het pakket vandaag in ieder geval bezorgd gaat worden.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen