Klacht DHL Express: Twee pakketten te laat / niet bezorgd, onterechte status: bezorgd & niet thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 285206
Gebruiker
lifa86
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee pakketten besteld van twee verschillende webshops. Bij de eerste stond bij tracking dat het pakket was bezorgd. Er stond niet bij waar, er lag geen briefje in de brievenbus. Twee keer gemaild, geen reactie. Contact opgenomen met de webshop, zij hebben wel meteen antwoord gekregen, waar letterlijk in stond vermeld dat ze vanwege de vertraging alle zendingen op bezorgd hebben gezet, terecht of onterecht? Pakket te laat ontvangen. Ander pakket, staat bij tracking dat ik niet thuis was, heel de dag thuis geweest. Wat is dit voor een organisatie?? Weer geen briefje, niets! Nu staat er volgende werkdag, dit is dan maandag? Ook te laat, het betreft een kado, VOOR DIT WEEKEND. Dit gaat nu al maanden zo met DHL.

De oplossing

Ik wil dat mijn pakket, vandaag nog wordt afgeleverd.

1 reactie

  1. Auteur
    lifa86
    Datum
    Ter aanvulling: vervelend als er een vertraging is, drukke feestdagen enzo, maar dat wil nog niet zeggen dat je als bedrijf, klanten gaat voorliegen door een status op 'bezorgd' en / of 'niet thuis' te zetten, terwijl dit helemaal niet zo is. Mensen blijven hiervoor thuis, maken hier tijd voor, wordt het niet eens tijd dat jullie zelf eens wat moeite gaan doen voor jullie klanten? Webshop geadviseerd over te stappen, het is niet de eerste keer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lifa86
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja. Aangekomen. Vervolgens een andere bestelling, PRECIES hetzelfde. Twee avonden thuisgebleven, vervolgens de volgende dag ligt er een briefje in de bus en online tracking: ontvanger niet thuis. Dus jullie kunnen WEL de moeite nemen om een briefje te schrijven en in de bus te gooien, maar niet aanbellen??????? Vanavond wederom geen bel gehoord, maar bij de tracking staat er ineens ontvanger niet thuis. Wat een slechte bedoeling, slecht excuus "december drukte", als je wel ff een briefje erin kan gooien maar niet kunt aanbellen. Doei kerstkado.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen