Klacht DHL Express: tweede dagen achter elkaar geen bezorging

mfilmer99

Mijn pakket is gister niet bezorgd met de volgende mededeling in het track en trace systeem "Bezorging door overmacht uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdag." Heel vervelend gezien iemand daar speciaal voor is thuis gebleven. Vanochtend via mail een vraag aan DHL gesteld of het vandaag wel zou lukken. Mij werd verzekerd dat dit het geval zou zijn. Helaas is het voor de tweede keer op een rij DHL weer niet gelukt het pakket af te leveren. Met het gevolg dat iemand weer voor niets is thuis gebeleven (verlof genomen.) Nu lees ik vervolgens in Track en trace dat de" geadresseerde niet thuis was" . Dit is een grove leugen. Nu wordt er gemeld dat de bezorging op de eerstvolgende bezorgdag gaat plaatsvinden maar heb ik daar uiteraard geen enkel vertrouwen meer in. Vervelender nog is dat als de bezorger daadwerkelijk was langs geweest ik bezorgcode zou hebben zodat ik het pakket kon laten afleveren bij een DHL punt. Maar zelfs die mogelijk heb ik nu niet.

Ik eis dat mijn pakket morgen wordt afgeleverd of dat de bezorger een kaart met een bezorgcode achterlaat. Ook wil ik graag van DHL vernemen waarom het de eerste dag niet is gelukt het pakket af te leveren. Door overmacht vind ik te makkelijk, Uiteraard verwacht ook betere dienstverlening in de toekomst.

DHL Express
    Beste mfilmer99,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent het ontvangen van dit pakket. Dit is zeker niet de bedoeling.

Ik vind het heel vervelend te vernemen dat uw zending tot 2x toe niet geleverd is. De bezorger had gisteren een kaartje bij u in de bus moeten doen. Ik maak hier direct een melding van. Dit om in de toekomst herhaling te voorkomen.

Voor u vind ik het heel erg vervelend dat u thuis bent gebleven, speciaal hebt vrijgenomen en uw zending nog steeds niet geleverd is.

Vanuit het systeem zie ik dat uw zending voor vandaag weer op de werklijst staat. Ik ga ervanuit dat u, uw zending vandaag in ontvangst gaat nemen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Carola
    DHL klantenservice
    mfilmer99
    Het pakket is , tot mijn grote teleurstelling, ook zaterdag voor de derde keer niet afgeleverd. Nogmaals met de melding dat het pakket door overmacht niet kon worden bezorgd. Ik zou graag willen weten welke mogelijkheden jullie gaan bieden om het pakket maandag af te leveren. Desnoods dat ik het pakket kan komen afhalen op het depot.
    DHL Express
    Beste mfilmer99,

Nogmaals mijn excuses dat het zaterdag weer niet goed is gegaan met de levering van uw pakket.
    Overmacht wordt echt alleen gegeven wanneer het niet anders kan. Helaas is dit bij u nu dus al vaker gebeurd. Excuses daarvoor.

Vanuit het systeem zie ik dat uw zending maandag wel geleverd is. Ik ben blij om dit te vernemen. Hopelijk heeft u de zending in goede orde ontvangen.

Carola
    DHL klantenservice
    mfilmer99
    Ik heb als klant niet het gevoel gekregen dat er iets is gedaan met mijn klacht, anders dan het afwachten tot het probleem zich van zelf oploste.

mfilmer99

Ook een klacht indienen over DHL Express?