Klacht DHL Express: Valse status voor afleveren pakjes

raceboy33

vandaag heb ik tevergeefs gewacht op een zending van een internetshop
In de tracking zie ik opeens dat de chauffeur om 17:14 bij mij aan de deur zou zijn geweest. De status van de zending staat ingevuld als "Afleverpoging - bedrijf gesloten"

wij hebben speciaal op zitten wachten voor en de gehele dag aanwezig om de zending in ontvangst te nemen, niemand gezien er beslist géén chauffeur aan de deur geweest.

ik ben om 17:20 gaan bellen nar DHL om te vragen of de chauffeur toch langs kan komen , zoals te verwachten is, is de chauffeur niet te bereiken, en sta ik nog met lege handen.

Het kan toch niet zo zijn, dat de chauffeur aan het einde van de dag zijn pakketjes maar scant met als status "Afleverpoging - bedrijf gesloten", om zo op tijd thuis te zijn.

De zending de volgende morgen om 8:00 bezorgen, en niet correct werkende chauffeurs
uit het DHL bedrijf verwijderen.

DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Het is bijzonder onprettig dat wij uw zending gisteren niet hebben aangeboden. Wij bieden hiervoor onze excuses aan. Er is direct een dossier hiervoor opgestart. Het dossiernummer is 232577448. Mijn collega zal deze klacht doorgeven aan de vestigingsmanager. De vestigingsmanager zal dit vervolgens gaan bespreken met de chauffeur.Het is uiteraard niet de bedoeling dat onze chauffeur een foutieve(valse) scan geeft. MIjn collega zal zo spoedig mogelijk contact met u hierover opnemen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    raceboy33
    Beste DHL,Het is goed dat klachten worden besproken in een organisatie maar wat lost het op dit moment voor mij als consument op ??
    Door de fouten die er gemaakt worden bij DHL zijn veel mensen gedupeerd.
    Dit blijkt echter uit mijn zending.
    Op 05-2 2013 s' avonds rond 10:00 ben ik opgebeld door een vriendelijke dorpsgenoot die aan mij vraagt of ik een fiets heb besteld?? Het blijkt dat mijn zending bij zijn buurman is afgeleverd. Nu is het probleem x2 waar is die meneer zijn zending???
    raceboy33
    En wat is de zending die ik nog moet verwachten ???
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,heel erg bedankt voor uw reactie.Wij gaan direct uitzoeken waar uw zending is geleverd. Wij hebben namelijk geen scans in ons systeem staan dat de zending is geleverd. Mijn collega zal voor 10:10 contact met u opnemen hierover.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    raceboy33
    Er blijven nog steeds mensen gedupeerd door het het handelen van DHL wat ga ik ontvangen, waar is die vriendelijke meneer zijn zending dan???
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zijn momenteel aan het uitzoeken waar uw zending is geleverd. U heeft het over een vriendelijke meneer die mogelijk ook zijn zending niet heeft ontvangen. Deze meneer kan gerust met ons contact opnemen om dit te achterhalen. Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    raceboy33
    Beste DHL,Ik heb deze vriendelijke dorpsgenoot gisterenavond gesproken en gaat contact met DHL opnemen, uit te informeren waar zijn zending is. Hij vertelde dat zijn vorige zending ook al twee weken kwijt was. Hij was nu ook weer teleurgesteld door DHL.
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Heel erg bedankt voor uw reactie.Wij zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    raceboy33
    Beste DHL,Wij zijn in afwachting van uw probleemoplossing en schadeloosstelling
    raceboy33
    Beste DHL,Let op belofte maakt schuld u heeft in uw berichtgeving aangegeven voor 10:10 contact op te nemen het is nu 14:12 nog niets van u vernomen
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,Wij lezen in het dossier terug dat wij u hebben geprobeerd te bereiken op het nummer dat u bij uw gegevens heeft genoteerd. Wij lezen dat er volgens onze collega niet werd opgenomen. Mijn collega geeft aan dat wij nogmaals contact zullen opnemen voor 15:05.Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    Beste DHLOK ik wacht af.
    DHL Express
    Geachte heer/mevrouw,heel erg bedankt voor uw geduld.Wij krijgen door dat wij de zending op Nazeret 45 hebben afgeleverd bij een verkeerde ontvanger. Wij lezen in het dossier dat u de fiets al heeft opgehaald. De ontvanger van uw zending verwachten een ander pakket. Inmiddels heeft deze ontvanger het pakket ontvangen.Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat wij uw zending op een verkeerd adres hebben afgeleverd. Met vriendelijke groeten,DHL Express Webcare Team
    raceboy33
    DHL heeft via de telefoon en deze teksten mooie woorden maar in werkelijkheid gebeurd er niets om je te helpen.

raceboy33

Ook een klacht indienen over DHL Express?