Klacht DHL Express: Veel beloven, weinig waar maken

Juliana

Vanaf 27 juni 2019 is mijn bestelde pakketje onderweg.
Volgens de track and trace is het overgegeven aan DHL Nederland.
Maar de status blijft staan, er gebeurd niets meer.

Dit was mijn eerste en laatste keer.

Doe mij maar China. Die zijn helder en duidelijk. DHL roept maar dat ze zo goed en snel zijn. Mooi niet, Ali Express is sneller een kost geen 25 euro zoals DHL.
Voor mij geen DHL meer, waanzin????

Mijn betaalde pakket afleveren.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Zou u mij het traceernummer kunnen sturen? Op die manier kan ik even met u meekijken.

Alvast bedankt!

Judith
    DHL Parcel Webcare
    Juliana
    Meekijken, en het antwoord krijgen wat je al weet.
    Het pakketje wordt al vanaf 27 juni overgeleverd aan de Nederlanse tak van deze speedy DHL.
    Geweldig bedrijf, dikke complimenten!!
    DHL Express
    Beste mevrouw Bergen,

Bedankt voor uw reactie.

Zoals wij u via Facebook al hebben uitgelegd, bevindt uw pakket zich nog niet in ons netwerk. Wij hebben hier dan ook geen enkele invloed op. Mocht dit nodig zijn, dan kan de verzender navraag voor u doen bij het postbedrijf in Duitsland.

Overigens zie ik op dhl.de dat uw zending vandaag een nieuwe scan heeft gekregen. Ik verwacht dan ook dat de zending nu verder voorspoedig zal verlopen en één dezer dagen aan ons zal worden overgedragen. Zodra het pakket bij ons is, zijn wij u graag verder van dienst.

Mocht u op dit moment toch nog vragen aan ons hebben, reageert u dan alstublieft op onze Facebook-berichten. Dan kunnen wij u het snelst verder helpen.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?