Klacht DHL Express: veel nutteloze mails en slechte bezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555614
Gebruiker
DR84
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vrijdag mail ontvangen, pakket word bezorgd tussen 14:00 en 18:00
zaterdag 10:01 mail ontvangen, pakket word bezorgd tussen 13:30 en 17:30
zaterdag 11:01 mail ontvangen, we hebben je gemist..... pakket word bezorgd bij bezorgpunt volgende werkdag.
maandag mail ontvangen, je kan het pakket na 18:00 ophalen.
maandag 15:25 mail ontvangen, we hebben je gemist pakket is volgende dag bij ophaalpunt....

De oplossing

verbetering

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Zo te zien gaan er met deze zending meerdere dingen mis, waarvoor mijn excuses. De rit is zo te zien te vroeg begonnen op 11/09. De volgende dag bij het Servicepunt waren zij op het moment van leveren nog niet geopend, vandaar dat dit verzet is naar de volgende dag.

    Onze excuses voor het ongemak. U mag er zeker vanuit gaan dat wij streven dit voortaan te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    DHL Parcel E-Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DR84
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ontevreden met deze reactie. Het pakket is kennelijk tot driemaal met een bezorger mee geweest en nooit een poging geweest van aanbellen. Tot nu toe is DHL's slagingskans om een pakket bij mij te bezorgen onder de 50% gedaald. Maar negeer deze klacht maar en ik ga door naar mijn huidige klacht over DHL (tja, had alleen DHL als optie voor deze bezorging dus kon niet voor de concurrent kiezen).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen