Opgelost door DHL Express: Verdwenen pakket zo snel mogelijk terug krijgen.

content Opgelost
zoepelgm21

Vrijdag 7-4-2017 werdt het pakket bij mij aangemeld was ik niet thuis, zaterdag 8-4-2017 opnieuw bij mij aangemeld was ik ook niet thuis, zondag heb ik een mail verzonden naar DHL dat het pakket naar een Parcelshop afgeleverd kon worden. Maandag 10-4-2017 ben ik langs de Parcelshop gegaan was het pakket niet afgeleverd. Dinsdag weer opnieuw langs de Parcelshop gegaan pakket nog steeds niet afgeleverd. S'avonds gebeld naar de klantenservice van DHL zij vertelde dat ze in het systeem kon zien dat ik zondags had gemaild om de afspraak te verzetten naar een Parcelshop en daarna was het pakket verdwenen. Nergens meer te vinden. HET PAKKET WAS OOK NIET NAAR DE LEVERANCIER TERUG VERZONDEN. Woensdag morgen heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice van DHL maar liep steeds tegen een muur op. Moet zelf actie ondernemen om het pakket weer in zicht te krijgen.
Ik hoorde via twitter dat er veel fraude is geweestbij DHL, bezorgers hebben heel veel pakketjes achterover gedrukt, dus ik krijg mijn pakket nooit meer terug!

Zo snel mogelijk mijn pakket terug krijgen!

DHL Express
    Goedemiddag,

Zojuist heb ik uw zending nagekeken, en helaas is uw zending nog steeds niet gescand op een depot en is het dus nog niet duidelijk waar uw pakket zich bevindt en wanneer deze bij de parcelshop wordt afgegeven. Om hier duidelijkheid over te krijgen is er onderzoek nodig. Ik wil u dan ook adviseren om dit bij de afzender te melden zodat zij dit onderzoek bij ons kunnen starten. Mijn excuses voor het ongemak en dat u hierdoor langer op uw pakket moet wachten.

Vriendelijke groet,

Sanne
    DHL Parcel Webcare

zoepelgm21
Na 2 weken bellen en maar bellen is het pakketje terecht gekomen! DHL bood niet een oplossing!

Ook een klacht indienen over DHL Express?