Klacht DHL Express: Verdwijnen van pakketje met kostbare inhoud!

sad Niet opgelost
S.Tjon

Mijn pakket met een splinternieuwe ongedragen horloge met alle toebehoren en papieren: spoorloos verdwenen en volgens dhl niet meer terug te vinden! Riekt naar diefstal!

Ik wil graag weten of er toch nog iets teruggevonden is: dan wel een lege doos, of horlogedoos met of zonder inhoud. Ik heb foto's van het verzonden object. En of de verantwoordelijken ondervraagd worden, desnoods door de politie. Ik kan niet begrijpen dat zoiets 'zomaar ' kan verdwijnen!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het onderzoek naar uw pakket is zo uitgebreid mogelijk opgepakt, maar er is geen zending gevonden. Ik begrijp volledig dat dit erg frustrerend is, maar het is mogelijk dat zendingen vermist raken. Mocht het pakket toch in ons netwerk wel weer gevonden worden dan zal het automatisch retour gaan.

Ik raad u aan om de claim die u heeft ingediend af te wachten. Mocht u naderhand nog vragen hebben dan kunt u dat het beste in die case stellen.

Dion
    DHL Parcel Webcare

S.Tjon
Ik moet wachten op mijn claimafhandelling...we zijn ruim een maand verder! Niets vernomen van DHL. Ben bang dat dit bedrijf niet te vertrouwen is! Ik zal nooit DHL meer mijn postpakketten toevertrouwen! Ook zal ik nooit meer dit bedrijf toevertrouwen aan anderen, integendeel! Zal toch een aanklacht van diefstal gaan indienen, hoewel ze weten dat ze ermee weg komen: schandelijk!

Ook een klacht indienen over DHL Express?