Klacht DHL Express: Verkeerd bezorgd

Klachtnummer
# 131195
Gebruiker
Peter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

DHL heeft weer eens een pakje verkeerd afgeleverd, klantenservice is echt waardeloos, kunnen niks voor ontvanger betekenen, omdat geen klant ben, hoezo geen klant, zonder mij had er geen verzending plaatsgevonden.
Klantenservice hang ik 2 keer minimaal 20 min aan de lijn, niet echt een incident zeg maar.
Toch zou ik ondanks de slechte medewerking graag mijn pakje alsnog willen ontvangen.

De oplossing

Wij hebben op dit adres een winkel, de betreffende bezorger weet vast nog wel dat die gisteren niet op het winkelcentrum bij ons in de winkel een pakje heeft afgeleverd, dit zou je snel en simpel op kunnen lossen

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Peter,

    Mijn excuses dat het pakket verkeerd is afgeleverd aangezien u het niet heeft maar de trackinginformatie wel zegt dat het is afgeleverd. U heeft helemaal gelijk dat er zonder u geen verzending zou zijn, maar dat stelt u helaas niet in staat het onderzoek op te starten. De verzender is onze opdrachtgever en kan dat wel als opdrachtgever zijnde. Zoals u de verzender zijn opdrachtgever bent en hem opdracht kan geven het onderzoek te starten. Inmiddels is er een onderzoek opgestart en zullen we als eerste inderdaad bij de bezorger navragen waar hij geweest is met uw zending. Zodra dit bekend is, laten we de verzender dit weten die het op zijn beurt aan u hoort door te geven.
    Uw gewenste oplossing is dus precies wat we gaan doen, navragen bij de bezorger.

    Met vriendelijke groet,
    Raffaele
  2. Auteur
    Peter
    Datum
    Even de chauffeur navragen, zijn nu 28 uur verder, helaas schiet het niet echt op.
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,
    Onderzoek kan tot 10 werkdagen duren. Uiteraard gaan we niet expres het onderzoek zo lang laten duren.
    De verzender heeft inmiddels het onderzoek opgestart en hem zullen we op de hoogte houden over het verloop van het onderzoek. Er is inmiddels al contact geweest met de bezorger en dat hebben we de verzender laten weten. Ik raad u aan om met de verzender contact op te nemen om door hem op de hoogte gehouden te worden.
    Met vriendelijke groet,
    Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen