Opgelost door DHL Express: Verkeerd gesorteerd (2x) 9 dagen bij een levertijd van 1-3 werkdagen?!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 321989
Gebruiker
Palipo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket vorige week besteld, zou afgelopen vrijdag geleverd worden. Ti's inmiddels al dinsdag en op de pakket tracker is nu te lezen dat mijn pakket tot twee keer toe verkeerd is gesorteerd is. Waar gaat dit fout?

Het gaat om een buitenlands pakket van onze oosterburen.

De oplossing

Mijn pakket bezorgen conform aan de data die jullie mij gestuurd hebben. Het is namelijk een cadeau wat 11-09 gegeven had moeten worden en nu dus niet op tijd zal zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Erven,

    mijn excuses dat het cadeau te laat gaat aankomen, dat is inderdaad niet leuk. Het pakket heeft inderdaad een sorteerfout gehad en om dit te herstellen kost 2 werkdagen.

    ik verwacht dat het pakket morgen in bezorging gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Palipo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Pakket is gearriveerd en ik heb vannuit het bedrijf waar ik besteld heb een vergoeding gekregen. Niet van DHL
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen