Klacht DHL Express: Verkeerd pakket geleverd, eigen pakket niet ontvangen.

# 319600
Denn93

Volgens de track en trace van DHL is mijn pakket afgeleverd (ik was niet thuis), nu is het zo dat ik een verkeerd pakket heb gekregen - van een ander persoon. En mijn pakket is volgens de dienst bezorgd, maar dit is niet bij mij.

Dus ik zit nu met een pakket van een ander en ik heb niet mijn eigen pakketje.

Ik wil mijn pakket hebben en de persoon van het aan mij gegeven pakket zal ook wel zijn pakket willen ontvangen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging van uw pakket verkeerd is verlopen. Ik wil dit graag voor u oppakken, ik zal de bezorger vragen om het verkeerd bezorgde pakket weer bij u op te halen. Voor uw eigen pakket zal er een onderzoek gestart moeten worden. Hiervoor adviseer ik u om een melding te maken bij de verzender van uw pakket. Die zal dit dan verder oppakken met DHL en de gegevens verstrekken die benodigd zijn voor het starten van een onderzoek. Dan gaan wij uitzoeken waar uw pakket op dit moment is en deze alsnog bij u bezorgen. Mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft, hopelijk kan het snel opgelost worden.

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?