Klacht DHL Express: verkeerde labels en het niet willen vergoeden!

R Prins

DHL PARCEL

geweldig dhl !! vooral als ze wat terug moeten betalen !!
12 labels verkeerd gegaan door computersysteem door dhl
dat kan gebeuren maar vergoeden ? ho maar!!
ze geven het toe totdat ze moeten betalen
na 20 telefoontjes te hebben gepleegd waarvan dat ook wel vergoed mag worden vanmiddag nog een keer gebeld dat wij hoger op gaan zoeken en jullie bij de consumenten bond worden ingelicht,op verschillende pagina ,s komen te staan ,directie dhl gaan inschakelen wordt er gezegd ooo maar dat moet niet ga het nu gelijk oplossen en bel u gelijk terug nou dus ook niet! 7 jaar klant geweest ! maar laat maar lekker we gaan in gevolg wel voor onze klanten naar post .nl 12x 5,75 euro door jullie schuld en geen taal of teken wat een super slechte service nou ja geen service

vergoeden!!!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat ik uw bericht al heb beantwoord op klacht.nl. Deze zal ik dus afsluiten.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?