Klacht DHL Express: verkeerde labels en het niet willen vergoeden!

Klachtnummer
# 360627
Gebruiker
R Prins
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DHL PARCEL

geweldig dhl !! vooral als ze wat terug moeten betalen !!
12 labels verkeerd gegaan door computersysteem door dhl
dat kan gebeuren maar vergoeden ? ho maar!!
ze geven het toe totdat ze moeten betalen
na 20 telefoontjes te hebben gepleegd waarvan dat ook wel vergoed mag worden vanmiddag nog een keer gebeld dat wij hoger op gaan zoeken en jullie bij de consumenten bond worden ingelicht,op verschillende pagina ,s komen te staan ,directie dhl gaan inschakelen wordt er gezegd ooo maar dat moet niet ga het nu gelijk oplossen en bel u gelijk terug nou dus ook niet! 7 jaar klant geweest ! maar laat maar lekker we gaan in gevolg wel voor onze klanten naar post .nl 12x 5,75 euro door jullie schuld en geen taal of teken wat een super slechte service nou ja geen service
na 20 telefoontjes te hebben gepleegd waarvan dat ook wel vergoed mag worden vanmiddag nog een keer gebeld dat wij hoger op gaan zoeken en jullie bij de consumenten bond worden ingelicht,op verschillende pagina ,s komen te staan ,directie dhl gaan inschakelen wordt er gezegd ooo maar dat moet niet ga het nu gelijk oplossen en bel u gelijk terug nou dus ook niet! 7 jaar klant geweest ! maar laat maar lekker we gaan in gevolg wel voor onze klanten naar post .nl 12x 5,75 euro door jullie schuld en geen taal of teken wat een super slechte service nou ja geen service

De oplossing

vergoeden!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik zie dat ik uw bericht al heb beantwoord op klacht.nl. Deze zal ik dus afsluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen