Klacht DHL Express: verkeerde postcode letters

Klachtnummer
# 361045
Gebruiker
blerick077
Datum
2 reacties

Details

De klacht

dit eigenlijk geen klacht maar ik heb mijn paket besteld met de verkeerde postcode letters besteld maar wel het goede adres kunnen julie mij alsjeblieft helpen?

De oplossing

nieuwe postcode invoeren zodat het nog op het goede adres wordt verstuurd

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Dit is achteraf vaak niet meer aan te passen, maar ik kan het voor de zekerheid natuurlijk voor u nakijken. Heeft u voor mij de track en trace code van uw pakket?

    Ik hoor het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Helaas kunnen wij het adres op het pakket niet wijzigen. Bij een incompleet of incorrect adres sturen wij het pakket retour naar de verzender.

    Ik adviseer u alvast om bij uw verzender te melden dat de postcode op het pakket incorrect is.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare