Klacht DHL Express: VERLOREN PAKKET

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575459
Gebruiker
richard belder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HET GAAT NOG STEEDS OVER MIJN VERLOREN PAKKET MET NUMMER CQ324756526DE
SINDS 20 DECEMBER JONGSLEDEN KRIJG IK GEEN REACTIE WAT IK ERG ASOCIAAL VINDT VOORAL DAT DE FOUT BIJ DHL LIGT IK EIS NU OOK EEN DEFINITIEVE JUISTE OPLOSSING EN DAT IS GEWOON REAGEREN OP MIJN LAATSTE EMAIL WAARBIJ OOK DE WEB WINKEL IS TOEGEVOEGD EN EIS OOK EEN CERTIFICERING DAT MIJN PAKKET VERLOREN ZODAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG ANDERS ZOEK IK EEN ADVOCAAT EN LAAT IK HET VOORKOMEN WANT BEN HET NU ERG ZAT HET LIEFST WIL IK NAAR HET KANTOOR KOMEN IN MIJN REGIO DIE DE PAKKETTEN HIER BEZORGD OM HET EVEN DUIDELIJK TE MAKEN HOE SCHOFTERIG HET IS HOE JULLIE HIERMEE OMGAAN

De oplossing

DE JUISTE OPLOSSING EEN CRTIFICATIE DAT MIJN ZEER DURE PAKKET IS VERLOREN / VERDWENEN ZODAT DE WEBWINKEL MIJN GELD TERUG KAN BETALEN MAAR DAT KAN ALLEEN MET DIE CERTIFICERINGS RAPPORT

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Ik heb de zending gelijk bekeken in onze systemen en ik zie dat er een onderzoek opgestart was naar dit pakket. Het spijt me dat het onderzoek niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Ik zie ook dat mijn collega u heeft doorverwezen naar de verzender. We verwijzen u door naar de verzender, omdat de verzender dit verder voor u kan oppakken in het land van herkomst. De verzender kan daarnaast ook een claim indienen bij het lokale postbedrijf in het land van herkomst. Ik begrijp dat u enorm baalt van deze situatie. Ik hoop dan ook dat de verzender dit verder voor u wil oppakken, zodat dit wordt opgelost.

    Mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
richard belder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Weer het zelfde antwoord dhl zegt dat ik via de verzender een onderzoek moet laten starten en de verzender zegt weer dat ik via dhl een onderzoek moet laten starten zodat dhl mij een certificering stuurt dat het pakket is verloren ik heb een oplossing gekregen van de webshop dat ze een nieuw pakket zouden sturen waarbij ik meer moest betalen gvd ik geef dhl nederland 14 dagen de tijd om mijn verloren pakket van 427 euro terug te betalen want het is jullie fout en anders kun jullie na die 14 dagen mijn advocaat bezoek verwachten het spijt mij om het op die manier te moeten doen maar jullie laten mij geen keus dus wees verstandig en betaal het terug 427 euro en anders is het aan mijn advocaat de taak om een rechtzaak te starten
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen