Klacht DHL Express: Vermist pakket wordt niet vergoedt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 490999
Gebruiker
M.M.J Reurs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vermist pakket wordt niet vergoedt, omdat er geen bewijs zou zijn dat het is verstuurd.
Ik heb geen track&trace code ontvangen, omdat servicepunt medewerker de QR code niet kon scannen i.v.m defecte telefoon.
QR code naar dhl punt medewerker gemaild en via mail bevestigd gekregen dat het is verstuurd.

De oplossing

Pakket/verzendkosten vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u het niet eens bent met de uitkomst van een onderzoek. Het beste kunt u dan uw bezwaar doorgeven als antwoord op de e-mail die u heeft ontvangen als terugkoppeling op het onderzoek. Dan komt het direct terecht bij de juiste afdeling.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.J Reurs
Datum
Uiteindelijke oplossing
De oplossing zou zijn dat afdeling "claims" de case GOED doorleest en dan met een passende oplossing komt. In ieder geval een (gedeeltelijke) vergoeding van het vermiste pakket. Graag zou ik ook telefonisch in contact willen komen met de juiste persoon.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen