Klacht DHL Express: Vermiste orden en niet verschijnen bezorger

Elianne

Vorige week al een pakket besteld, welke dag erna geleverd zou worden. Pakket nooit aangekomen en verdwenen bij DHL. Daar neemt niemand verantwoordelijkheid. Verzender zo vriendelijk order nog een keer te verzenden, deze zou DHL vandaag leveren, tot op heden.. 21.55 nog steeds niks ontvangen terwijl het uiterlijk 21.30 geleverd zou worden.

Bij DHL altijd drama.

Service verbeteren en oplossen

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het eerste pakket niet was geleverd. Het lijkt erop dat wij dat pakket nooit hebben ontvangen. Ook zie ik dat het tweede pakketje nog niet is aangekomen in ons netwerk. Het pakketje staat al wel aangemeld en we verwachten deze ook, maar het lijkt er op dat het netwerk nog niet heeft bereikt.
    Voor vragen kunt u op het moment het beste contact opnemen met de afzender, aangezien deze op het moment meer informatie hierover heeft en degene is die een onderzoek kan starten, indien nodig.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder nog een prettige dag.

Roos
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?