Klacht DHL Express: Verschrikkelijk!!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 473412
Gebruiker
D
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg zojuist (12:41) het bericht dat de bezorger me "gemist heeft" terwijl ik gewoon aanwezig ben op kantoor van 09:00 tot 18:00. Nu wordt het pakketje morgen bij een servicepoint geleverd maar ik heb het vandaag nodig!! Laatste keer dat ik zaken doe met DHL!!

De oplossing

Nu de chauffeur bellen en terug sturen zodat hij gewoon het pakket kan bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding hebt gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Het pakket is inmiddels bezorgd bij het servicepunt, waar u het pakket op kan halen. Mocht het nog een keer niet goed gaan, neem dan gerust nogmaals contact met ons op. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen