Klacht DHL Express: vertrouwen weg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 348683
Gebruiker
waardeloos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket 39x33x9 cm. diagonaal in een brievenbus aan de openbare weg , foto aanwezig

De oplossing

bezorger ter verantwoording roepen

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw melding. Ik heb meteen melding gemaakt bij het depot over deze manier van afleveren. Dit pakket mag inderdaad niet in de brievenbus afgeleverd worden. Wij zorgen ervoor dat de betreffende bezorger hierop aangesproken wordt.

    Mijn excuses voor deze wijze van afleveren.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
waardeloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
bla bla verhaal heeft geen enkele invloed. mijn vertrouwen in DHL is weg, wanneer er bezorgers werken met deze mentaliteit is het diep treurig. Er is hier volop gelegenheid om een pakket droog ergens neer te leggen daarnaast waren er 3 mensen thuis en een auto. Gebeld is er ook niet, waardeloos. Tegenwoordig gaan de verzendkosten richting € 10,00 en de service minder, slechte zaak. wees blij dat het niet regende op dat ogenblik anders was er een claim geweest.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen