Klacht DHL Express: Verzekerd pakket over de poort gegooid!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366983
Gebruiker
Sonja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje besteld is verzekerd verzonden. Op de app zag ik dat het afgeleverd was. Ik was echter niet thuis. Bij thuiskomst bleek mijn bestelling (een elektrisch apparaat) met een waarde van bijna 300 euro Over de poort te zijn gegooid!!!

De oplossing

Dit is onacceptabel gedrag van de bezorger! Ik vraag mij af hoe zorgvuldig er gehandeld wordt met pakketjes en hoe betrouwbaar het verzenden met dit bedrijf is!
Handtekening is door bezorger zelf gezet. Ik verwacht minstens excuus en een terug betaling van verzekerde verzendkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

    Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sonja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er werden excuses gemaakt dat het pakket onbeheerd is achtergebleven. Het is echter over de poort gegooid met een groot risico op schade!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen