Klacht DHL Express: Verzekerd pakket over de poort gegooid!

Sonja

Pakketje besteld is verzekerd verzonden. Op de app zag ik dat het afgeleverd was. Ik was echter niet thuis. Bij thuiskomst bleek mijn bestelling (een elektrisch apparaat) met een waarde van bijna 300 euro Over de poort te zijn gegooid!!!

Dit is onacceptabel gedrag van de bezorger! Ik vraag mij af hoe zorgvuldig er gehandeld wordt met pakketjes en hoe betrouwbaar het verzenden met dit bedrijf is!
Handtekening is door bezorger zelf gezet. Ik verwacht minstens excuus en een terug betaling van verzekerde verzendkosten.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Sonja
Er werden excuses gemaakt dat het pakket onbeheerd is achtergebleven. Het is echter over de poort gegooid met een groot risico op schade!

Ook een klacht indienen over DHL Express?