Klacht DHL Express: Verzendnummer verloren

Klachtnummer
# 168834
Gebruiker
ttsai
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de 25e van april is er een pakje bij mij opgehaald dat ik retour wilde sturen aan wehkamp. Dit hebben zij echter nooit verwerkt en vragen om het verzendnummer dat ik heb gekregen. Dit nummer staat echter op een papiertje het formaat van een post it en ben ik kwijt geraakt. Ik heb dus DHL gecontacteerd of ik dit verzendnummer op kon vragen, maar DHL zegt dat alleen wehkamp dit op kan vragen, waarna wehkamp vervolgens zegt dat zij het nummer niet kunnen opvragen.

De oplossing

Mijn verzendnummer mij toe sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen