Klacht DHL Express: Volgens bezorger niet thuis, terwijl dat wel zo was

Anoniem

Ik zou gister een pakket ontvangen. Er is iemand thuis geweest gedurende het pakket zou komen, ineens kreeg ik 's avonds een update dat we niet thuis zouden zijn. Ze zijn hier niet eens geweest!
Erg slecht dat een bezorger dat zomaar aan kan geven en de schuld in de schoenen van de consument schuift.

Dat ze eens naar de klachten luisteren, ik zie ze veel meer voorbij komen. Mocht een bezorger niet in staat zijn het pakket te brengen, laat dan een klantenservice bellen ipv de schuld naar de consument te schuiven. Erg onprofessioneel.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Mijn excuses dat de leverpoging gisteren niet goed is gegaan. Ik ben het helemaal met u eens dat we dan geen scan horen te geven dat het aan u ligt. We hebben hiervoor ook een 'overmacht'-scan. Het spijt me dat u deze niet heeft gekregen. Helaas is het vanwege de logistieke processen en de hoeveelheid zendingen niet mogelijk om u te bellen wanneer een zending niet afgeleverd kan worden.

Momenteel is uw zending weer in levering en u kunt deze verwachten tussen 14:00u en 18:00u.

Ianthe
    Customer Service Medewerker
    DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?