Klacht DHL Express: Volgens bezorger niet thuis

wildbunch

Zat de hele dag te wachten op de bezorger ,bezorging tussen 09:00 en15:00.
Na drieën nogmaals track en trace gecontroleerd en werd aangegeven dat ik niet thuis was en de bezorging de volgende dag zal geschieden . Niemand is aan de deur geweest en ook geen kaartje achtergelaten . Gebeld met dhl voor 1 euro per gesprek maar zelfs deze kan je niet verder helpen kunnen alleen een nieuwe afspraak voor je maken. Een hele vrije dag weg.

Denk nu niets meer
geen , als ik hier de diverse klachten bekijk is het bijna een standaard antwoord van dhl. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken . Voor de rest kunnen ze hier niets aan doen. Is niet hun schuld maar dat van de chauffeur , dan maar beteren chauffeurs aannemen of zorgen dat de chauffeurs bereikbaar zijn om als nog mijn pakketje de zelfde dag nog laten bezorgen...

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Judith
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?