Klacht DHL Express: Volgens bezorger niet thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366939
Gebruiker
wildbunch
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zat de hele dag te wachten op de bezorger ,bezorging tussen 09:00 en15:00.
Na drieën nogmaals track en trace gecontroleerd en werd aangegeven dat ik niet thuis was en de bezorging de volgende dag zal geschieden . Niemand is aan de deur geweest en ook geen kaartje achtergelaten . Gebeld met dhl voor 1 euro per gesprek maar zelfs deze kan je niet verder helpen kunnen alleen een nieuwe afspraak voor je maken. Een hele vrije dag weg.

Gewenste oplossing

Denk nu niets meer
Geboden oplossing
geen , als ik hier de diverse klachten bekijk is het bijna een standaard antwoord van dhl. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken . Voor de rest kunnen ze hier niets aan doen. Is niet hun schuld maar dat van de chauffeur , dan maar beteren chauffeurs aannemen of zorgen dat de chauffeurs bereikbaar zijn om als nog mijn pakketje de zelfde dag nog laten bezorgen...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen