Klacht DHL Express: voor de 3e keer een klote service!!!

Ann87

binnen 6 maanden voor de 3e keer een pakketje laten bezorgen via DHL. Op de site van de verkoper kan ik geen aflevertijd aangeven. Zou erg handig zijn! Vervolgens komen ze altijd overdag langs als ik werk. Papiertje op de mat. Code werkt niet. Dus dan maar weer bellen want morgen ben ik er ook niet tussen 11.00-15.00. Wie wel eigenlijk? Als je belt hang je (ik lieg niet) ruim 20 min in de wacht. Hopen dat ik ophang zodat de euro weer verdiend is. Vervolgens krijg ik te horen: code invoeren op tel of tablet werkt niet. Misschien kunnen jullie dat op het kaartje zetten DHL????? Oftewel: mn pakketje krijg ik eigenlijk nooit binnen 4 dagen.... DHL servicepunt niet in de buurt. 1e keer met DHL ging precies zo en 2e keer was helemaal schandalig. Toen was ik de hele dag thuis, zat ongeveer 2 meter van de deurbel en zag 's middags een briefje met gemist erop... Hoe lui en asociaal kun je zijn om dat te doen als bezorger. Telefonisch krijg je niet anders dan slappe excuses. Waardeloos!

* zelf kunnen kiezen wanneer bezorgd wordt
* waarom niet meteen bij de buren afgeven?
* betere site van DHL
* meer servicepunten, ik woon midden in de randstad en moet er een kwartier voor rijden met de auto.....
* servicelijn gratis maken en kortere wachttijd. Want kan niet zo zijn, dat ik moet betalen omdat jullie service slecht is....

DHL Express
    Beste Ann,

Wat vervelend dat u ontevreden bent over de levering door DHL. Graag ga ik in op de verschillende klachtpunten.

Het is bij ons wel mogelijk om een levertijd af te spreken. Helaas biedt niet elke verzender u als ontvanger deze mogelijkheid op de website. Dit hangt af van de verzender, daar kunnen wij helaas niks aan doen. Wij voeren de opdracht zo uit zoals we hem van de verzender krijgen. Wat u bij een volgende bestelling bijvoorbeeld zou kunnen doen, is aan de verzender vragen uw pakketje als avondlevering te versturen. Als uw pakket "standaard" geleverd wordt, komen we de eerste keer inderdaad in de middag. U kunt de levering normaal gesproken dan alsnog naar wens wijzigen met de bezorgcode.

Vervelend dat u ook steeds problemen hebt met de bezorgcode. In principe zou de code op elk apparaat en webbrowser moeten werken, het klopt niet dat het op tablets niet werkt. Wel kan het zijn dat er een probleem is met het specifieke apparaat dat u gebruikt. Als de code niet werkt kunt u daarom voor de zekerheid het beste allereerst even een ander apparaat/webbrowser proberen, dan kunt u uitsluiten dat het daaraan ligt.

Ik kan helaas niet voor u regelen dat er een servicepunt dichterbij u in de buurt komt. We hebben in NL al meer dan 1000 punten en er komen steeds nieuwe bij. Hou de site in de gaten voor nieuwe servicepunten: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop. De dichtstbijzijnde zit trouwens ongeveer op 2km van jou zie ik.

Als u gratis ondersteuning wilt met uw vragen kunt u ook het formulier op de website invullen. Als u direct iemand wilt spreken, vragen we voor die service een euro. Dit kan ik ook niet voor u aanpassen.

Ik zie dat uw pakket inmiddels de 30e bij u bezorgd is. Ik hoop dat de klacht hiermee is opgelost en wens u verder veel plezier met uw pakket.

David

Ook een klacht indienen over DHL Express?