Klacht DHL Express: Voor de zoveelste keer geen levering

Klachtnummer
# 485151
Gebruiker
Richard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gister opnieuw een afspraak ingepland voor vandaag tussen 09:00 en 13:00 na de eerste dag niet kunnen bezorgen... netjes in de ochtend bevestiging dat de bezorger onderweg was! Helaas om 10:49 al het bericht op de trace dat er iets mis was.. toen om 12:57 was de zending on-hold stond! Om 20:15 veranderde de status naar “gepland voor aflevering volgens afspraak”, echter nu 23:45 en nog steeds staat de bezorger op onderweg.
Elke keer weer hetzelfde met DHL.. moet nu maar weer afwachten of ik het uberhaupt nog deze week ga ontvangen! Wat een puinhoop vergeleken met andere pakketdiensten..

De oplossing

Oplossen van het probleem en duidelijker communiceren over de status van paketten

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen