Opgelost door DHL Express: Vraag over verzending naar een verdwenen DHL-servicepunt

BestellingProbleem

Ik heb niet echt een klacht, maar eerder een vraag. Ik heb via Vinted iets verkocht, wat ik nog op moet sturen. Nu blijkt dat het adres dat op de verzendsticker staat niet meer een DHL-servicepunt is. De koper heeft al verzendkosten betaald voor de sticker. Ik denk dat het adres met behulp van PDF-reader veranderen geen optie is, aangezien de barcode hoogstwaarschijnlijk eraan verwant is. Het adres waarop eerst een DHL-servicepunt zat, is Kastanjelaan 8 2451BX Leimuiden. Volgens de koper zit het DHL-servicepunt zit tegenwoordig op Dorpsplein 15-17, 2451 BC Leimuiden. Kan ik een gratis verzendsticker met het juiste adres erop krijgen? Ik zou het erg vervelend vinden als mijn koper de verzendkosten opnieuw moet betalen, omdat er reeds een DHL-servicepunt is verhuisd. Of hebben jullie een andere optie?
Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp en moeite!

Ik zou graag opties aangereikt krijgen over wat ik kan doen in dit geval. Is het misschien mogelijk dat ik een nieuwe verzendsticker krijg met het juiste adres erop?

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp de vraag helemaal en het is goed dat je dit inderdaad niet handmatig hebt proberen te veranderen. Voor dergelijke zendingen geldt Vinted voor ons als opdrachtgever. Wij ontvangen de betaling voor de zending dan ook via hen. In dit geval moet er dan ook even contact worden opgenomen met hen om restitutie voor de kosten aan te vragen. Zij kunnen dan aan DHL doorgeven dat dit label geannuleerd mag worden.

Er zal dan uiteraard wel een nieuw label aangemaakt moeten worden met een ander gekozen ServicePoint.

Sorry voor het ongemak.

Heeft u verdere vragen? Neem dan gerust contact op.

Hartelijke groet,

Jip
    DHL Parcel Webcare

BestellingProbleem
Om contact op te nemen met Vinted. Hopelijk kunnen zij mij verder helpen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?